Összes oldalmegjelenítés

2010. október 10., vasárnap

Testamentum-Korponai István

Utolsó órámban utolsó percemben
ne féljek elmenni örök útra lépni
Búcsúzzam el szépen ne úgy ,ahogy éltem
elszálló lelkemmel a virágokat védjem.
Hitemet hagyom megrogyott hazámra
Árpád nemzetségre világ csodájára.
Reményem szálljon minden hű emberre
ki ha igent mondott,úgy is cselekedte.
Szeretem legyen galamb a sok közül
Földrészeken szállva olajággal áldva
fürdesse a tollát édes föld porában.
Álmom gyémántja,vérem földi mása
tüzes szíved égjen igaz ügyért fájjon
Esküt sose szegjen meg sosem nyugodjon
Isten,Haza,Becsület csak is így dobogjon
legyél te ember legyél te a fáklyás
Isten szent nevében legyél te az áldás.
Drága Barátaim ,két csillag az égen
örök fényetekkel kísérjétek lelkem.
Rögös úton jártunk sokszor el is buktunk
álmunkat vágyunkat meg nem tagadhattuk.
Ellenségeim jaj haj de sokan vagytok
tőről termett szőlő erdőben a vadnyom
Kiterített testem csodáljátok vígan
haláltól nem féltem,tiszta szívvel haltam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése