Összes oldalmegjelenítés

2010. október 5., kedd

Anikó-Korponai István

1999-írunk én akkor a még meglévő Budai Skála egyik üzletében dolgoztam,biztonsági őrként.Előtte egy pár héttel volt a válóperem,és minden téren kuszaság vett körül,bennem élt még a volt párom lenyomata,de már a tisztulási folyamat is beindult a szervezetemben.
Sokat chat-teltem és nagy végre érdeklődött irányomban egy 30-éves nő,telefonszám megvolt hívtam,unott fáradt hangja volt,véletlenül sem tudtam megálmodni milyen személyiség és alkat rejtőzhet mögötte.
Elmondta holnap korán kell,de kora délután találkozhatunk Aug-20jőtt megbeszéltük a helyet Kelenföld egy kis utcájában, végignézzük a tűzi játékot .
Tőlem magasabb vékony ,rövid szőke hajú zöld szemű nagyon lányos kis tündérke jött,ápolt volt ,kulturált.Elmentünk kávézni és ahogy jobban szemügyre vettem,tudtam valami közünk lesz egymáshoz,vonzódtunk egymáshoz mint két asztalon hagyott mágnes darab.
Elmeséltük eddigi életünk bevallható részeit,és már ott úgy belefeledkeztem abba a gyönyörű csodás szempárba ,hogy ő is észrevette-tetszenek?kérdezte
-Igen,nagyon feleltem.Kis csillagszemű vagy.-Nem ,mondta-te vagy a csillagszemű!Neked is csillagszemed van,mondta.
Láttam,hogy nagyon vékony,szép kis formás popsija volt melle szinte nem is látszódott a ruhán keresztül.Eszembe jutott a vékony nőkről keringő legenda,hogy nagy befogadó képességű puncijuk van,nem örültem neki.
Végignéztük a tűzijátékot és sokat beszéltünk,az utolsó felröppenő fényrózsánál megcsókoltam,finom volt a szája mint egy szelet csoki olyan kellemes ,eléggé belefeledkeztünk a csókváltásba,kellőképpen felizgattuk egymást.
Menjünk hozzám jó!-mondta-jó mondtam.Budaörsön lakott sokat nem kellett időzni az úttal.
Egyszerű kis lakása volt ,konyha,nagy szoba és nagy ágy.
Csókoltam az ajkát és gyengéden benyúltam a blúza alá,kis marokba való kemény cici örült az ujjaimnak,és ő is nagyon, szinte elélvezett amikor a melléhez értem-ennyire érzékeny vagy a cicidre?-ó nagyon-bugyogta kéj ittas hangon.
Meztelenül feküdtünk egymás mellet és meglepett a teste fiatalsága formája,kis mell kis popsi de olyan formát tartva,hogy alig vártam,hogy belé hatolhassak.Franciáztunk,kellemes formás popsija a kezemben végigcsókoltam még az ánuszát is, élveztem ennek a lánynak minden porcikáját ,kicsi csiklóját beszopva finoman nyaltam többször elélvezett.
Éreztem közben ha még tovább szopja a lassan a sok vértől szétdurranó farkam,akkor beleélvezek a szájába,nem szeretem volna,most még nem.
Fölé kerültem csókolóztunk ,a szája kész önálló nemi szerv volt,felemelte a fejét szopta harapdálta a mellbimbóm,felemeltem a derekánál egy kicsit és a forró lüktető hatalmas farkam beletoltam a nedves éhes befogadó szűk kis puncijába,összes idegszál ami punijában volt ráfeszült a farkamra és úgy szorította,amit korábban még egy nőnél sem éreztem.
Kitartó heves lökésekkel szinte felnyársaltam ,ő meg minden lökésnél bilincsbe fogta hüvelyizmaival a nemi szervem.Tobzódtunk egymástól,nem volt tér és idő,semmi sem volt,én sem voltam csak az évmilliók óta kódolt szerelmi láz gyönyör feledhetetlen ős emléke volt ott abban a pillanatban.
Ütemet járva hívtuk elő egymásból a kéj mindent elsöprő hullámát,láttam a szemén nagyon élvezi még mielőtt elélveztem volna,derekánál fogva felemeltem a számhoz húztam a fenekét és nagyon kinyaltam,nyelven vaginája összes létező pontját felkutatta ,nyalás közben mutató ujjam a fenekébe dugtam és a popsiját is jó alaposan megujjaztam-őrjöngött. Én nőt ennyire élvezni üvölteni még nem hallottam.Szépen lassan leengedtem a testét és lassú mozdulatokkal ismét benne voltam.Ez már rövid tusa volt zokogva élveztem belé,emlékszem még a nyálam is kifolyt a nyakára.
Ez éjszaka még vagy háromszor szeretkeztünk,hasonló örömöket megélve egymásból.Tartós kapcsolat nem lehetett,mert a sors így rendelkezett.
Köszönöm Anikó, hogy vagy a FÖLDÖN- köszönök neked mindent amit emberként veled megélhettem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése