Összes oldalmegjelenítés

2010. július 3., szombat

Ha léteznénk-Korponai István

A világban nagy dolgok történtek
Én csak öledbe hajtottam a fejem
És néztelek hosszasan mélyen
Szerettem volna beléd vegyülni
Mint mondatba a szó a hang
Egyszerűen eltüni véredbe ivódni
A világban nagy dolgok történtek
Én csak öledbe hajtottam a fejem
És nem értettem mi lesz majd
Ha nem leszel és nem leszek
Semmivé válik e pillanat
Mint a dal vagy a fény
Kitalált játék a szenvedély
Lám ez sem igaz nem létező
Időbe süppedő láz hova száll
Én csak öledbe hajtottam a fejem
És néztelek hosszasan mélyen
Láttam könnyed legurulni arcodon
S nem tudtam ki vagyok a dal
Vagy a szó és te ki vagy
A mondat vagy egy rezgés velőmben
Amely örök vagy hullámzó partot érő víz
Nem értettem hogyan lehet így szeretni
Ha minden eltűnik és az időben jéggé válik
A világban nagy dolgok történtek
Én csak öledbe hajtottam a fejem
És nem értettem mi lesz majd
Ha nem leszel és nem leszek

1 megjegyzés: