Összes oldalmegjelenítés

2010. június 12., szombat

A láz-Korponai István

Nagyon kiéhezett voltam már,az utolsó esetem óta több mint két év telt el.
Rendesen dolgoztam eljártam kollégáimmal sörözni igyekeztem belevegyülni a szürke közegbe.Szerettek és elfogadtak sokan ez életüket rám bízták volna és ez jó.
Nyaraltunk,horgásztunk és élveztük a nap fényes sugarát.
Nehezen aludtam és keveset,minden éjjel rémisztő arcú fazonok kísértek utamon,minden álom maga volt a bódulat.Reggel sokáig nem tértem magamhoz csak ültem az ágyam szélén és igyekeztem összeszedni magam az eljövő naphoz.
Reggeli szokásos tusolás és kávék után átnéztem a kapott leveleket,ami szükségtelen volt eltüntettem.
Ma fontos napom lesz öltöny nyakkendő legszebb cipő,illatfelhő olajozott hátrafésült haj megnyerő zöld szem karakteres mondhatni csinos pofival,magabiztosan elindultam.
Gyorsan nyélbe ütöttem az üzletet,8milliórol lehoztam az árat 5,5 re és ez már kivetítette a későbbi eladási sikert.A lakásra ráengedtem két manót és szépen rendbe hozatom,ó ez ilyen könnyű.
-Iszol még egyet?kérdezte a főnök.
-Köszönöm,igen elfogadom.
-Kisasszony még két gin egy sör-
-Mond István,mi a titok a te titkod?
-Ugye nem gondolod ,hogy ezt elmondom rögtön,akkor minek kellenék neked?
Rendszerint ebbe a kis füstös de ízlésesen kiépített klubba jártunk,ismert mindenki én is színt úgy mindenkit,ez is kellet az életemhez,itt is jófiú voltam tiszteltek.
Frank Sinatra My Wayt énekelte a dal és az ének lezárta mindig a lelkem,ha nem itt vagyok biztosan könnyezem,de csak hátracsúsztam a és néztem a plafonon egymást kergető kis mértani alakokat.

*

Magányosan éltem,nem volt szükségem senkire sőt a lakásomban kimondottan zavart ha valaki megjelent,gyorsan elküldtem mindenkit,arról meg szó sem lehetett ,hogy valaki ide költözzön.
Tisztában voltam a betegségemmel és ez kizárt mindenféle emberi kapcsolatot.
Már a klubban észrevettem jelentkezett a láz,de még kontrolláltam magam de azt is tudtam sokáig ezt nem bírom.
Nem dolgoztam sokat szinte az egész nyárra megkerestem az irodának amit ígértem,békén hagytak illetve akkor mentem be amikor akartam.
Ültem az autómban és Jan Garbarek felvételeit hallgattam ott álltam az üzlet elött de még nem volt kedvem bemenni,nézelődtem.
Rágyújtottam egy Astorra és élvezetem az élénk illatos füstjét,akkor szállt ki a lány egy BMV ből reszkettem az izgalomtól ő az őt keresem.
Mentem utána az üzletben szőke festett haj,barna szolis bőr ,rövid kis blúz,láttam a tetoválást a hátán és a csípőjén ami kislányosan keskeny volt ,formás húsos popsija aranyosan lifegett fel-le,alakjához mérten hosszú lábán a bokáján aranylánc szívvel.
Testhez simuló nadrágja meztelenné tette láttam mindenét ahogy ránéztem,aranyos kis pocakja mint egy kisbabáé idomtalan volt,melle szinte semmi.
Vettem egy üveg gint és mézet,mögötte álltam vigyáznom kellett ne veszítsem szem elöl
és ő sem vegyen észre.Kártyával fizetett sokat,én keveset vettem mire kiért én már vártam forró voltam tiszta láz éreztem fűtöm az autót,bekapcsoltam a klímát ó de jó volt tüzeltem mint egy kan kutya bár azok dugni akarnak nekem más volt a célom.
Nem volt nehéz követni,láttam felemeli a garázs kaput és beáll.
Kocsit váltottam ez a Ford hatalmas volt,füstüveg senki nem láthatott be,a gardán tengely fölé csináltam egy kis tepsi féle rejtett zugot ahová akár egy 140kg embert is betehetek úgy hogy ráhajtom belül a spéci kis lemezt és letakarom.Magát a koporsót hangszigeteltem,belül kapott egy 5cm hő elleni védelmet és ott volt a kéz és láb bilincs arra az esetre ha a jelölt magához térne.
Szép nagy házban lakik ez a kis kurva,mióta beállt semmi mozgás,szerencsém is volt mert a kerítéstől majdnem beláttam az egész udvart,ami nekem kellett láttam.
Sejtettem,hogy prosti és egyedül él megvártam míg elmegy,lekövettem egy XV kerületi panzióba ment szépen beállt a parkolóba és betipegett hátul ahol egy őr posztolt.
*

Nem vesződtem sokat a riasztó kódjával pár pillanat alatt megvolt,bent voltam a garázsban szépen minden a helyén,falra 3pótkerék felakasztva mellette az asztalon izzók lámpák,biztosíték,fagyálló,olaj.
A garázs nyugati oldalán volt a feljárat a lakásba nem akartam felmenni bár mielőtt beléptem felvettem a halvány zöld műtős ruhámat fejemen fityegett a sapi kezemen a kotonka a gumi kesztyű.Sejtettem mikor érhet haza és nagyon bíztam benne nem fárasztották le annyira ,hogy ne lenne kedve beállni.
Beálltam a feljárat melletti szemetes mellé és vártam,amikor az ember hazaér teljesen elengedi magát,oda a körültekintés és oda a figyelem.
Hallottam a kocsit és hallottam a nyitás érzékelő kattanását,leültem a hat kuka közé és figyeltem szép lassan felfelé haladt a kapu,behajtott felnyomta a fényszórót, láttam egyedül van .Lassan lecsukódott a kapu kiszállt és villanyt kapcsolt,haja szépen feltűzve hátul kis csattal megfogatva,fehér bő selyem nadrág és kis vékony ing,nagyon szép volt.
A hátsó ülésről kivett egy papír táskát és elindult a feljárat felé,teljesen gyanútlanul mint egy kismadár amikor a csapdába sétál.
Oda állt az ajtóhoz és nyitotta, a sokkoló ami egy elefántot is leütött volna izzadt a kezemben,az automata világítás hitelen kialudt,kereste a kapcsolót.Kiléptem és egy gyors mozdulattal befogtam a száját és a sokkolót a veséjéhez nyomtam,abban a pillanatban elájult és bepisilt.Megvagy kis virág ,felvettem a földről és a vállamra tettem fejjel a föld felé ha hányna nem volt ötven kiló ez a lány.
Szépen elhelyeztem a koporsóba leszíjaztam a lábát a kezét ráhúztam a tetőt a gumi szőnyeget, enyém vagy te kis szépség elindultam hazafelé.
*************************************************************************
Folyt köv.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése