Összes oldalmegjelenítés

2010. május 16., vasárnap

A hülyék mint rizikó faktor

Sokat töprengtem miért ez a sok betegség,a nagy halálozási arány,a válás,öngyilkosság,
önpusztítás.Honnan hozta ez a nép ezeket a negatív géneket,és hirtelen ,mint ha a jó Isten jelent volna meg hírlapárusként ott volt ő,a hülye.
-Jó reggelt-nyam nyam
-Egy lapot kérek,és húznám el
-Nyam tegnapi lapot, mai lapot ,vagy holnapi lapot nyam
-Nézze tisztelt úr ,ezt itt ezt a lapot amit a kezemben tartok 120ft tessék sietek ha megbocsát!
A Hülyét csak most vettem szemügyre,Esterházy kockás zakó,hófehér ing,piros nyakkendó,szeme savó színű semmibe révedő,nagy fej ,kiemelkedő homlok ,vastag szemöldök ami bajusznak is beillene másnál.
Ami elütött a szokottól ,hogy állandóan nyammogott ,le fel járt a szája,mintha rágna valamit és néha hangosan mondta is-nyam nyam.
-Nem ,nem nyam,azt már tegnap lefoglalták azt nem viheti!
-Már megbocsát uram de ,hogyan foglalhatnak le egy újságot tegnap, mára ami nem volt.
-NNYAM azt kérem ..önnek nem..és elmondta.
Újságomat kivette a kezemből és eltépte,bedobta maga mögé,ahol már egy szép halom kerekedett.
-Nézze tisztelt úr nekem erre nincs kedvem,akkor egy másikat kérek.
-NNYAM önnek nem adok,felelte hangosan éles visító hangon.
-Kérem elmondaná ,miért?kéredztem már kissé ingerülten
-Nnyam Nnyam,mert ott a oszlop előtt ,mutatja reszketeg kezével-Nnyam átugrotta a pocsolyát.
Most rebbent meg először a szemem,ha ideges leszek remegni kezd.
-Ne szórakozzon már csak nem képzeli,hogy belelépek.
-Nnyam márpedig Nnyam aki átugorja,nálam nem kap,szemben az utca másik oldalán Gizike ad én nem,vegye tudomásul! Kidugta a nagy kopasz fejét a bódé ablakán és üvöltötte!
-Nnyam én a pocsolyába lépők társaságának titkára vagyok ,vigyáznom kell Nnyam ki olvassa a híreinket.
-De uram én csak mint minden normális ember,nem akarom ,hogy piszkos és vizes legyen a lábbelim,nem is hallottam a pártjáról és igazán megbántani sem szerettem volna,de én átugrom a pocsolyát ezentúl is.
-Nnyam úgy ,szóval Nnyam ön nem szereti a pocsolyásokat,tudtam én jó szemem van Nnyam nekem ehhez,és utána még toppantott is ahogy átlépte.-üvöltötte már vörös fejjel nyálat fröcsögve.
-Nnyam maga biztosan a hangosan toppantók pártjához tartozik ,láttam ám amit láttam,ilyen alak veszélyes aki toppant.-rikácsolta
A szemem kicsit megrándult és ökölbe szorult a kezem.
-Tévedni tetszik az úr nem is ismerem azt a pártot,én nem politizálok,nem szeretem hazugnak kell lenni ,hogy igaznak tűnjön az ember, én csak élni szeretnék ,újságot venni,pocsolyát átugrani.
-Nnyam te tetű,Nnyam hát folytatod a propagandát látom Nnyam folytonosan körbe nézel cinkosan társakat keresel,hogy megalázhasd pocsolyába lépők társaságának titkárát a nyílt utcán.
Belső zsebéből egy pisztolyt vett elő,rám fogta.
-Nnyam most elénekled a Himnuszunk és elmehetsz Nnyam,más különben le puffantalak te dög!Láttm a szemén a kidagadt furcsa ereket vörös fejét,komolyan gondolja.
-Ne vicceljen már ,nem is ismerem még a Himnuszuk se.
-Nnyam te csótány,te pondró Nnyam megtagadod a szellemiségünk!
Láttam amint elszántan kibiztosította a fegyvert és céloz, csak akkor menekülök meg ha kiütöm a kezéből,és ütöttem,ütöttem.....

Haló drágám kellj fel -megütötted a pocakom
Istenem az a hat szilvás gombóc milyen bajt tud okozni,gondoltam megnyugodva.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése