Összes oldalmegjelenítés

2010. április 12., hétfő

Ajtód előtt-Korponai István

Ajtód előtt ha majd megállok
Rongyos ruhámon sár
Nyári kalászok

Szemedet keresve,fejem lehajtom
Nem lettem jobb
De bevallom

Amit úgyis régen tudsz már
Életet adtál
Vállam fogtad

Ha botladoztam az utat simítottad
Ha mégis elestem
Felemeltél

Véres sáros testem vetett ágyba tevéd
Lelkemet angyalod
Szépítette

Szellemem épségét igéd építette
Rázta kín ember
Gyarlósága

Ajtód előtt ha majd megállok
Szememben könny a megfagyott
Átok

Szívem e kiégett kehely virágnak
Váza egy asszony csalfasága
Fájdalom

Hidege kínnak kéje életem
Elfogyott mint csillagnak
Fénye

Ajtód előtt ha majd megállok kérlek
Bocsáss meg ne legyen rajtam
Átok

Had pihenjek hűs lombok alatt
Kedvenc kis madaram fészket is rak
Dicsőségedre.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése